olleojag.blogg.se

Helgen

Publicerad 2012-12-03 11:33:04 i Allmänt,

 
I lördags åkte jag och Olle till familjen i Valbo. Jag och Rebecka skulle gå på bio. Breaking Dawn part 2. Den var bra. Bättre än jag väntat mej. Jag hade tänkt att vi skulle åka hem igen på kvällen, men det var så halt och mycket snö och mörkt, så vi sov kvar.
Igår när vi kom hem åkte jag, Thomas och Olle till stan och tittade på julskyltning och julkläder till Olle. Jag hittade nästan det jag ville ha. Jag saknade bara en röd fluga som inte fanns i bra bebisstorlek. Men det löste jag så bra själv. Jag plockade helt enkelt fram virknål och rött garn när jag kom hem, så var också det fixat. Bild på en julfin Olle kommer sen.
 
Och idag när jag kollade runt på olika bloggar jag följer fick jag en glad överraskning. Kinoko har tävlat ut ett superfint armband och jag vann! Tack snälla :) Jag lägger upp en bild när jag fått det.
 

Kommentarer

Postat av: Sonja

Publicerad 2012-12-04 19:53:40

Grattis! Vad kul. Fina armband också.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela