olleojag.blogg.se

På bra humör

Publicerad 2012-12-15 14:48:42 i Olle,

Det börjar med en underbar natt. Så bra som jag sov inatt har jag nog inte sovit på säkert 5 månader. Vi gick och la oss vid 22 igår kväll. Olle somnade ganska bra. Lite gnussel och sprattel bara. Sen sov han. Och sov. Och sov ännu mer. Han vaknade inte vid 1-tiden som han brukar. Inte heller vid 3-tiden då han brukar vakna för andra gången. Han sov ända till halv 5! Då åt han lite och fick en ny blöja. Sen somnade han om fort igen. Och sov. Och sov. Och sov fram till 9. Underbart! Men dum som man är så passar jag inte på att sova ut, utan ligger vaken och undrar varför han inte vaknar. Jaja...
När han sedan vaknade vid 9 var han på strålande humör. Han log och pratade massor. Sen, när pappa busade med honom, så kom det jag har längtat efter. Ett skratt! 3 gånger skrattade han. Det var så otroligt härligt att höra. Nu längtar jag tills det utvecklas mer och blir till ett sånt där riktigt sprudlande bebisskratt.

Kommentarer

Postat av: Sonja

Publicerad 2012-12-16 17:48:51

Men sötisen då! Vilken glad liten bäbis han är. Men det är ju inte konstigt när han har det så bra! Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela