olleojag.blogg.se

Uppsala

Publicerad 2012-12-14 19:01:45 i Allmänt, Hemma,

 
 
I onsdags åkte jag, Olle, mamma och Rebecka till Uppsala. Det blev en lång dag, men jag kom hem med både sånt jag "behövde" och lite annat. Allt finns med på bilden, utom lite julklappar.
Det är:
2 tavlor med ramar, koppar "FIKA", kakstämpel med text "home made" och doftljus (som luktar så ljuvligt att jag är nära att prova om de smakar lika gott) från Lagerhaus.
Knäckebrödsburk, griffeljulgranskula, linjal, glitterlim, stämplar och stämpeldyna från Granit.
Dekorationsuggla från Fullerö Handel.
Tröja med silvrigt tryck från Gina Tricot.
 
Jag skulle ha kunnat handla 10 gånger mer på Lagerhaus och Granit. Mina favoritaffärer i hela världen! Jag blir helt nipprig när jag är där inne. Jag vill ha precis allt! Men men, det är väl bara att inse att det inte funkar när man är mammaledig. Och inte annars heller, för den delen. Men det jag köpte får bli min julklapp till mej själv. Det var en väldigt rolig dag i alla fall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela