olleojag.blogg.se

BVC

Publicerad 2012-11-06 18:58:36 i BVC,

Olle när vi åkte hem från BB, 2 dagar gammal.
 
 
Igår var det dags att besöka BVC igen. När Olle föddes var han 50cm och vägde 3660g. Nu är han 57cm och väger 4550g. 6 veckor gammal. Tänk vad han växer fort. För fort! En doktor kollade leder, ögon och öron också. Allt var bra. Hon var bara lite bekymmrad över att jag sa att han inte ler riktigt än, och inte ler tillbaka när vi ler mot honom. Men vadå, vissa är väl lite senare än andra? Och idag när jag och mormor busade lite med honom, då kom det. Ett solklart leende. Det är så härligt att se!

Kommentarer

Postat av: Sonja

Publicerad 2012-11-06 19:58:48

Såklart mormors älskling kan le!!!
M

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Publicerad 2012-11-08 12:48:47

Hej! Jag har startat en bloppis med inriktning barnkläder och barntillbehör, men även lite annat kommer upp till försäljning :) Jag ska nämligen flytta vid årsskiftet och det är onödigt att släpa med sig kläderna lillan växt ur som hon inte längre kan ha o.s.v. Kika gärna in och se om något faller dig i smaken!

http://barnbloppis.blogg.se/

Postat av: Fröken Nattfrost

Publicerad 2012-11-09 18:56:13

Ja visst går tiden fort, lite väl fort. Viggo blir två månader på söndag. Jag kan inte fatta det... får nästan lite panik.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela