olleojag.blogg.se

Kompisträff

Publicerad 2012-11-28 17:00:24 i Allmänt,

Olle i vagnen på Lager 157
 

Idag kom mina kompisar Elin och Ronja hit och hälsade på mej och Olle. Vi fikade och åt supergott sirapsbröd som Ronja bakat. Vi tog också en sväng till Lager 157. Jag hittade inget, som vanligt. Dom har fina kläder men det är så konstiga storlekar så jag hittar aldrig något som passar. Jag tänkte att jag kunde köpa något till Olle istället, men dom har så dåligt med bebiskläder, tycker jag. Det finns bara lite märkeskläder och jag har inte lust att betala 250:- för en body han växer ur på typ 2 veckor. Vi stannade också till på Max och åt. Det var riktigt trevligt att träffas och kul att komma ut lite när jag bara är hemma med Olle hela dagarna.

Kommentarer

Postat av: Sonja

Publicerad 2012-11-29 14:38:03

Vad kul att ni hade så trevligt. Synd att du inte hittade nåt roligt bara. Men då sparade du ju pengarna istället ;).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela