olleojag.blogg.se

Lite nytt

Publicerad 2012-11-09 17:38:18 i Allmänt, Hemma,

 
Jag har införskaffat lite nya saker till hemmet i ett försök att bli mer nöjd med det. Funkade inte. Men nu tror jag i alla fall att jag vet hur jag vill ha det. Steg 1: Måla om sovrummet. Ugglan på bilden är en sak jag köpte. Jag gillar ugglor, jag. Dom är tjusiga. Jag köpte också en tavla, men den sitter inte uppe än. Tror den får hamna i sovrummet sen...
 
 
Jag gjorde det stora misstaget att dricka Dr. Pepper här om kvällen. Så gott! Men Olle sov jättedåligt hela natten. På morgonen tittade jag på etiketten på flaskan. "Innehåller koffein". Oops! Inte tänkte väl jag på det. Så när jag och mamma var på Indiska och jag skulle köpa te, så blev det rött te. Det innehåller inget koffein. Och så är det ju himla gott. Speciellt det jag köpte med citron. Måste tamejtusan vara väldens smarrigaste te. Köp! Prova!
Jag köpte också en söt mössa och matchande vantar.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Fröken Nattfrost

Publicerad 2012-11-09 18:55:20

Mmm... Dr.Pepper det bästa jag vet! Ja.. eller.. nästan. Gott att dricka i alla fall.

Oj, är han så känslig? Jag dricker kaffe som en tok jag, och Viggo sover ändå. Men han kanske har det i blodet, hehe.

Postat av: Sonja

Publicerad 2012-11-11 09:50:51

Fiiina Johanna!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela