olleojag.blogg.se

Nytt utseende

Publicerad 2012-11-27 14:44:54 i Allmänt,

Jag har jämt tagit hjälp av min duktiga syster för att designa min blogg. Jag har bara gått in på stilmall och kodmall, blivit yr och gett upp utan att ens försöka. Men efter att ha sett lite hur hon gjorde, tänkte jag att det kanske inte är så svårt ändå. Och jag hade rätt! Det finns massor med bra instruktioner att ta hjälp av om man googlar lite. Det är däremot tidskrävande. Man får fixa, göra om och göra om igen innan det blir riktigt bra. Men nu tror jag att jag är ganska nöjd. För stunden i alla fall, tills jag tills jag kommer på att jag vill ha en annan stil :P
Bra sida med bakgrundsbilder: patterncooler.com

 
 
 

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2012-11-27 17:39:51

Vad fint det blev! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela