olleojag.blogg.se

Träning

Publicerad 2012-11-23 17:00:31 i Allmänt,

Jag har aldrig gillat att träna. Frågar du mej så är all typ av sport och idrott totalt värdelöst. Jag är en sån som känner mej nöjd när jag har dammsugit och därmed fått någon form av träning på köpet. Och det händer inte heller så ofta. Att jag dammsuger, alltså. Det enda jag tycker funkar någotlunda när jag måste träna (och som jag faktiskt längtar efter ibland, ska erkännas) är att springa/jogga i spåret. Det brukade jag göra typ 1 gång i månaden förr. Bättre än inget i alla fall. Men när jag blev gravid slutade jag verkligen helt med all form av träning. I början var det på grund av illamåendet som bara blev värre när jag försökte träna. Lagom till illamåendet försvann fick jag foglossning, och då var det ju bara att glömma ens en liten promenad. Fast även om jag hade mått bra hade jag säkert inte tränat ändå...
Men idag gjorde jag det. Jag slängde mej upp på crosstrainern igen. Nu ska jag verkligen försöka hålla i det här. Jag ska inte försöka bli värsta fitnestjosanhejsan. Men några (2-3) gånger i veckan kan jag passa på när Olle sover.
Yesbox! Det är ett löfte om en målsättning :D

Kommentarer

Postat av: Sonja

Publicerad 2012-11-23 23:25:58

Go girl!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela