olleojag.blogg.se

Valbo

Publicerad 2012-10-30 21:54:54 i Allmänt,

 
 
Idag har vi vart och hälsat på mormor, morfar och moster i Valbo. Dom bjöd på tacos och kladdkaka. Riktigt trevligt och gott! Olle ville inte visa sin bästa sida utan skrek mest hela tiden. Men man kan ju inte vara på bra humör jämt, eller hur?
En dag i Valbo betyder ju också en obligatoriskt vända till Köpis. Vi tittade på vinterskor till pojkarna och jag passade på att köpa lite garn på Panduro. Nu har jag påbörjat en duk till köksbordet. Eller så kanske den hamnar i vardagsrummet någonstans. Ett riktigt roligt mönster är det i alla fall. Ni får se sen...
 
Nu vill jag gå och sova. Olle sover redan. Undra om jag ska försöka lägga honom i sängen utan att väcka honom. Eller jag kanske snällt får vänta tills han vaknar och vill äta och sen försöka få honom att somna om igen.
 
Nattinatt!

Kommentarer

Postat av: Sonja

Publicerad 2012-10-30 22:52:00

Tack för idag. Så kul att ni hälsade på! Kram till er alla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela